18 Ocak 2010 Pazartesi

İçimdeki Anarşist 2

İçimdeki anarşist yine uyanmaya başladı. Bütün düzenlere başkaldıran bir anarşist ama bu, kendi yarattıklarına bile..
Birden yine değerini yitirdi, tüm sevdiklerim, an itibariyle herşeyi ve herkesi kırabilirim.
Dinamit yutmuş gibiyim neye patlayacağımı şaşırmış durumdayım..

Bir anarşist ne yapmalı?
Sürekli eyleme mi katılmalı yoksa asıl isyanının kendine, zayıflığına, sabırsızlığına, hiçliğine olduğunu farkettiğinde yine kendini durdurmaya mı çalışmalı.

Beynimin içinde dönüp duran o kadar çok isyan bulutu varken birine odaklanıp eyleme geçemiyorum. Bu gerginlik yine bana zarar veriyor.. Şu anda konsantre olamıyorum, konsantre olamadığım için üretemiyorum ve üretemediğim için üretkenliğimi sonuçlandırması gereken o dinamit beynimin içinde patlıyor..

Sonucu ne mi.. dayanılmaz migren ağrıları, biraz daha hiçlik, biraz daha boşluk ve biraz daha kaybolmuşluk..

İşte hayatın bana bıraktığı.. hepsi bu..

Biraz votka ya ihtiyacım var sanırım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger
 
;