11 Ocak 2010 Pazartesi

Duygum!!

http://www.dailymotion.com/video/x4ox6_deep-purple-child-in-time_music

İki çift lafım var, söylemeyeceğime söz verdiğim.. Her patlamada daha çok geliyor dilimin ucuna tam açıyorum ağzımı gözlerinle karşılaşıyorum.. Acını, hüznünü ve inanılmaz gücünü ayna gibi yansıtan gözlerin..

O kadar çoksun ki, karşındaki insanın en derinine işliyorsun..İnsanın gözlerindeki acıyı silmek için çırpınası geliyor ancak her deneyişinde o kocaman duvarlarına çarpıyor.. Güç duvarları bunlar.. O duvarları aşmak, geçmek, yıkmak o kadar zor ki, içindeki gerçeğe ulaşmak o kadar zor ki..

Beni hissetmiyorsun demiştin ya.. Seni o kadar kocaman hissediyorum ki canımı acıtıyor.. Ben kimse acı çekiyor diye ağlamamıştım ama sen..

Mesafe koyuşlarım hep beni yeteri kadar sevmediğini düşünmemden çünkü senin için hep başka birileri oldu, arkadaşların, ailen, sevgilin.. Benim için o kadar azdı ki.. sadece iki..

Hayranlığımı ifade etmeye kalksam, bilmem ki nereden başlasam.. Hayatımda ilk ve son defa o anı yaşadım, yanımda sen vardın.. Deep Purple Child in Time.. Korkmadım o an hiçbişeyden, büyük bir güç benimleydi, yanımda hissettiğim sadece sendin..

Ah şaşkınım, nereden başlasam nereleri anlatsam.. Seni ne kadar örnek aldığımdan mı başlasam.. Kaç kere korktuğumda aklıma geldiğini ve sen olsan ne yapardını düşünüp ona göre hareket ettiğimi anlatsam mesela..

O kadar çok şey varki detaya girmek istemiyorum burda herşey çok özel, ikimize özel..

Seninle kocaman bir dünyamız var bizim, her ne kadar sen sürekli dünyana birilerini sokmaya çalışıp beni dışarı çıkarsanda..

Sen beni hissedemedin ve uzaklaştın benden.. Oysa ben ne kadar uzun süredir seni hissedememe rağmen gitmeye, uzak kalmaya cesaret edemiyorum..

Gidemem ama biliyorum ki bi gün sen gideceksin.. Olsun, giden sen ol yeter ki, benimle olduğun kadarı yeter..

Hiçbir boşluğu dolduramıyorum, duygum, duygularım bomboş kamışlar gibi birbirine dolanmış hatta patlamış..

Bu boşluk içerisinde tutunabileceğim birkaç şeyden birisin.. Ama sen benden ikinciye vazgeçmeye kalkıyorsun..

Son olarak dün gece uzun bir süre duygum gitti diye sayıklamışım.. sayıkladım.. gittin sandım, bitti sandım..

Mahfoldum..

Gitme, gidersende bil ki, sürekli kabukları yolunan içimde kocaman bir delik açacaksın..

Bu yazı sevgiliye yazılır ancak.. Umarım bir gün bana bunları, bana gerçekleri, sevmeyi, delirmeyi, kıskanmayı, acı çekmeyi, güçlü olmayı senin kadar derin hissettirebilecek biri çıkar karşıma..

Bil ki hiç bir sevgilin, senin gözlerine baktığında o derin kadını belki anlamlandıramadığı duygularla benim kadar hissedemez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger
 
;