20 Temmuz 2010 Salı

Çingene Yüreğim


Aslında hep yazıları yazdıktan sonra başlık koyardım ama.. bu sefer farklı oldu.. Çingene yüreğim..

Ah benim maceraperest ruhum yine kabardı,
Aşk peşinde koşmaktan helak sanırken onu
Ayaklandı..

Şiirlerin peşinden bilinmeyen bir şairin peşine..

Dedim ya çingene yüreğim benim,
Hep aşkın peşinde..

Sınırları, yasakları bütün kalıpları yıkıp geçmek ister yine
Yine sanata tutkun..

Aşk sanat oldu,
Aşk şiir oldu,
Ensesinden yaklaştı,
Kulağına fısıldadı..

Nasıl heybetli nasıl güçlü bir fısıltıysa bu
Kalbine değdi, titretti..

Var mı gücü peki çingene yüreğimin peşinden koşacak
İnanacak gücü kaldı mı bu hiçlikler kervanında
Anlamlı birşeyler aramaya.

Korkuyor mu yoksa..
İçini titreten bu kuvvetli fısıltının
Düşse peşine
Samanalevi gibi aniden yakıp gitmesinden..

Hiç peşine düşmemek lazım belki de
Kilometrelerce öteden kalbine dokunan fısıltı
Yenik düşmesin diye bedenlere..

http://www.youtube.com/watch?v=m3jD5qbKrYE&feature=player_embedded

3 yorum:

  1. öff taMAM YETER YAZMA ARTIK KISKANDIM!

    YanıtlaSil
  2. Bayildim yaaa, super, dusundum de benim hic cingene sevgilim olmadi. Bu olmayacak anlamina da gelmemeli. Ama bende senin ile bisey paylasmak istiyorum. Konu ayni ama farkli bir anlatim sekli.

    Hoslanmak bu mudur?
    Heyecan duymak bir baskasina,
    Uzaktan uzaga,
    Geceden geceye,


    Yildizlar kadar uzak degilim,
    Gencligim belki daha uzak,
    Gelecek gunler var daha,
    Geceler,


    Unutulmayan geceler,
    Senin ile bir yudum sarap,
    Sen belki saraptan da tatli,
    Yanimda ol uzagimda olsanda simdi,

    YanıtlaSil
  3. yeni dünyanın bize hediyesi.. uzaktan sevişmeler..
    belkide iyidir, tensel değil tinsel çekimler;)

    YanıtlaSil

Powered By Blogger
 
;