16 Haziran 2010 Çarşamba

ARABESK



Işın Karaca’nın Arabesk albümünü ilk dinlediğimde nefret etmiştim.. Arabesk şarkılara onun yorumunu yakıştıramamış, kafadan silmiştim bu albümü.. Ta ki geçen gün tesadüfen bi yerde bulup dinlemeye başlayan kadar..


Arabesk bi yanımın olduğunu biliyordum ancak bu kadarını farketmemişim yada kabullenmek istememişim.. Aşk üzerine oturunca acayip damar şeyler yazabiliyorum ancak bana çok arabesk geldiği için çoğundan sonra nefret ediyorum..



Sanırım içimdeki Arabeski sevmeyi öğrenmem gerekiyor.. Belki bu şekilde kendime karşı bu acımasız tavrımdan vazgeçebilirim..

Aşağıdaki şarkıyı sizin için seçtim, Işın Karaca’dan mutlaka dinleyin.. Yanına bi duble rakı, birazda beyaz peynir, bi pakette sigara..

Kimbilir beklide yukarı çıkabilmek için iyice dibe vurmayı göze almak gerekir.. Ortalarda dolanınca yukarıya da çıkılmıyo çünkü…



TANRIM BENİ BAŞTAN YARAT

Gülmeyecek bu yüzü neden verdin bana yarab
Ya birazcık neşe ver ya beni baştan yarat

Hep terk etti sevdiklerim paramparça dünyam benim..

Baştan yarat ellerimi
Baştan yarat gözlerimi
Baştan yaz şu kaderimi
Tanrım beni baştan yarat!

Sende kaldı dileklerim paramparça dünyam benim
Sende kaldı ümitlerim paramparça dünyam benim..

Yaktın bağrımda közleri dinlettin acı sözleri
Verdin bu ağlar gözleri tanrım beni baştan yarat

Boşa gitti emeklerim paramparça dünyam benim..

Sabırtaşı yaptın beni
Her belaya kattın beni
Ne yapayım böyle beni
Tanrım beni baştan yarat..

Işın Karaca Tanrım Beni Baştan Yarat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger
 
;